شرکت کاشی و سرامیک سها سرام اردکان

         شرکت کاشی و سرامیک سها سرام اردکان

شرکت کاشی سها سرام اردکان در بهمن ماه سال ۱۳۸۱ در شهرستان اردکان ، نگین کویر ایران ، در زمینی به مساحت ۲۱۰,۰۰۰ متر مربع احداث شد و فاز اول آن در بهمن ماه ۱۳۸۶ با دو خط تولید به بهره برداری رسید. به یاری ایزد منان و به همت و تلاش شبانه روزی و بی دریغ کلیه پرسنل ، در حال حاضر این شرکت در حال کار میباشد و هم اکنون این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۳ میلیون متر مربع کاشی در طرحها ، رنگها و ابعاد مختلف و تولید روزانه ۱۸۰۰۰ متر کاشی دیوار و ۲۲۰۰۰ متر کاشی کف را دارد . شرکت سها سرام با بهره گیری از مدیران و پرسنل مجرب و نیز استفاده از فن آوری روز دنیا و مواد مرغوب توانسته موفقیت شایان توجهی را در عرصه بازارهای داخلی و بین اللملی کسب نماید. امید است با استفاده از نظرات و پیشنهادات مشتریان و کلیه صاحبنظران محترم گامی در جهت توسعه و بهبود محصولات این شرکت برداریم و خدمتی هر چند ناچیز را به میهن و ملت شریف خویش عرضه داریم .

با استعانت از خداوند متعال
تولید کننده انواع کاشی و سرامیک مطابق با استانداردهای ملی ایران ، خود را متعهد به رعایت تمامی قوانین و مقررات ملی، ایمنی و زیست محیطی دانسته و برای پاسخگویی به نیازهای متعدد و روزافزون مشتریان ، کارکنان ، سهامداران و سایر طرفهای ذینفع خود ، رعایت اصول زیر را ضروری می‌داند :
۱) افزایش رضایتمندی مشتریان و سایر طرفهای ذینفع
۲) بهبود کیفیت محصولات تولیدی و کاهش ضایعات
۳) افزایش تنوع محصولات
۴)‌ پیشگیری از وقوع حوادث و افزایش ایمنی و بهداشت محیط کار
۵) پیشگیری از آلودگی محیط زیست
۶) مدیریت انرژی

این خط ‌مشی برای همگامی با شرایط روز و نیازمندیهای روزافزون مشتریان، در ابتدای هر سال شمسی مورد تجدید نظر قرار خواهد گرفت.

محصولات موجود این کارخانه

کارخانه:
آدرس:یزد  –  اردکان  –  کیلومتر ۱۰ بزرگراه ریاست جمهوری  –  شرکت کاشی سها سرام اردکان

تلفن تماس:
تلفن شرکت : ۰۹۱۳۵۷۲۰۹۱۳
فاکس شرکت : ۳۲۲۴۴۵۵۷-۳۲۲۴۴۵۵۶-۳۲۲۴۴۵۵۱ (۰۳۵)